Surt inlägg.

Jag bloggade inget igår, jag vet, dåligt av mig. I alla fall, jag har jobbat, skyller på det... Men nu ska jag ta och klaga lite! Jag fattar inte vafan jag gjort den tekniska världen?! Min mobil är helt konstig så jag lämnar in den för att de ska kolla på den och betalar fem hundra kronor, och vad händer? Jag får den tillbaka sämre än vad den var innan! Då kunde jag inte lyssna på musik och sms:a samtidigt eftersom den oftast stängde av sig självt då. Nu kan jag knappt ÖPPNA ett sms, UTAN att lyssna på musik! PLus att jag inte kan lyssn apå musik eftersom bluetooth-headsetet kopplas ihop med mobilen men mobilen får för sig att den inte gör det och då blir det konstigt - dvs inget ljud. PLUS att minnenskortet jag fick till mobilen för ett halvår sen funkade perfekt innan, men nu när jag fick tillbaka den måste jag tydligen (enligt mobilen) formatera om minneskortet för att det ska funka i mobilen! Det har jag aldrig behövt göra förut! Och i coh med det kommer alla mina sen hundra låtar och två hundra bilder att försvinna! Det är ju vansinne, jag ska inte behöva sitta och lägga över det på datorn bara för att de gjort något fel när de "lagade" min mobil! Oh, där var visst ett till problem, fick ingen minneskortläsare så jag måste gå via sladd i mobilen för att kunna lägga in det på datorn - men som sagt, mobilen kan inte läsa minneskortet. DE TÄR KÖRT.
Andra tekniska problemet jag ska klaga på nu är att jag inte haft på min dator på två dagar, (bloggar från mamma och pappas dator nu alltså..) och nu när jag tänkte starta upp den så blevhela skärmen svart och det stod VARNING, din datorn är utsatt för fara!" med röd text. Läskigt, plus att det är helt plötsligt något virusprogram (som jag aldrig sett förutom, dvs att jag har det egentligen inte på datorn) som säger att jag ska ta bort det som hotar daton, och försöker jag ta bort det kommer jag till en sida där det står att jag måste köpa det för sex hundra kronor för att kunna använda det.. Och såklart har programmet spärrat att jag inte ens kan öpna internet. Känns så jävla bra att den ber mig köpa något för att kunna trycka "continue unprotected" eftersom jag vill snacka med data-snubbarna om det först.
JAG BLIR GALEN!

Och jag har RIKTGIT ont i ryggen efter jobbet, suttit på en stor i åtta timmar i tre dagar och kollat på en snurrade graj som jag ska lägga små metallbitar på. Snurrigt i huvudet och stessframkallande kan jag ta och tala om. La på tjugo tusen såna bitar idag och jag vill dö en smula. Men nu är jag ledig resten av lovet tror jag, och jag ska snart ner och byta om till träningsklader. Ska iaf vara med och försöka röra mig..


(Förlåt för gnälligt inlägg, känner bara att jag var tvungen att få det ur mig. Försökte prata med pappa och bror om det igår på lunchen, men nejnej. Dom bara skrek åt mig att jag inte behövde vara sur på dem, DET ÄR JAG JU INTE! Ursäkta att jag däremot vill få ur mig att jag är sur på OnOff och datorn.)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0