Söt dag

Hemma nu, fast har egentligen varit hemma ett tag.. Närmre bestämt i tre timmar, haha! Dock orkar jag inte blogga, och ännu mindre lägga upp bilder på vad jag fått. Men dagen i Nässjö idag har varit supermysig. Ida har så sjukt mycket energi så är så otroligt glad hela tiden! :D Alice däremot var seg idag, feber och så.. och nyss fick jag veta att hon ligger på 40.3 eller något, farligt hög feber! I alla fall, fick några fina julklappar och julmat (idag igen) haha! Men nu ska jag läsa lite i engelska-boken som ska vara klar efter lovet så jag med gott samvete kan lägga mig i sängen senare och kolla på **! ;) Hahaha, trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0