Så värt..

För en gångs skull försover jag mig inte och hinner fixa till mig lite innan skolan, är i god tid till bussen och har ett bra humör. Men klart att när jag väl kommer till skolan så är jag den enda som är här från min klass! x'D Jag visste att vi skulle vara få, tre stycken, eftersom de andra är på studiebesök idag, men att dem andra två är så lata och skolkar, så onödigt.
Så nu hamnar JAG efter i svenskan för att de andra inte kom, trevligt. Vi som faktiskt skulle gått vidare och börja på nytt idag... Ja, ja.. får roa mig med att klicka runt på datorn i en timme. (y)

Fast nu kom Sandra, så nu kan vi leka i vår ensamhet. Haha!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0