Nässjö nästa!

Femton-tjugo minuter kvar innan jag sätter mig i bilen till Nässjö. Blir en dag i Nässjö med familjen, troligen mycket bus med ungarna! Ska även se till att få en julklapp till pappa införskaffad, fast genom mamma då va, eftersom jag inte är så pepp på att följa med henne och syster ut när det finns ett varmt hus med söta barn i.
Vaknade för fyrtio minuter sen och har hunnit sminka mig och tuperat upp håret, ser ut som ett troll - kanske för att jag itne orkar bry mig riktigt, haha! Blir att byta om nu också! Bloggar ikväll om jag pallar! :*

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-11 @ 10:37:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0