Mer problematiskt kan det knappast bli?

Jag råkade vara lat och inte orka plugga matte till och från Anderstorp. Och nu orkar jag ju inte heller, nejmen usch. Jag måste skärpa mig.
I alla fall! Matchen i Anderstorp var helt.. konstig. Först så visar det sig att killarna får tillgång till hallen endast en KVART innan startsignalen ska gå, så matchen blir framflyttad sådär en kvart, så de åtminstone fick värma upp en halvtimme. Det börjar bra för vår del, men se händer något galet, och efter bara elva minuter lägger sekritariatet av. Tiden funkar inte så den får vi köra utefter mobiltelefonerna. Och domarna är ju inte direkt att hylla, många tabbar på båda hållen, men värst var att de inte blåste åt att Anderstorparna punktade bort min bror i HG69. Det är ju faktiskt inte "lagligt" att punkta i den åldern.. Men nejnej, självklart gjorde de ett undantag denna gången.. Slutet var otroooligt spännade måste jag säga! Anderstorp ligger hela tiden med en boll mer men när det är sådär en minut kvar går vi upp och det blir 30-30, men då är en så smart i HG69 att han drar på sig en straff. Alltså så gör Anderstorp 31-30 när slutsignalen går. Sen blev det mycket snack, det visar sig att de som  fyllt i protokollen och så har skrivit helt fel, satt våra mål på Anderstorp och så. Så matchen slutar faktiskt 30-30!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0