Kopp efter kopp och en vit Ahlgrens bil.

Har druckit många koppar te idag sen jag kom hem från skolan och Värnamo. Har även fått i mig en kopp varm choklad. Men det känns som om inget hjälper. Det bara river och river i halsen, och jag vågar inte andas med munnen, vågar knappt prata, inte sjunga med i låtar och absolut inte hosta! Så grymt ont gör det. Och självklart glömde jag köpa halstabletter när jag var ute med mamma.
Dock blev jag väldigt sugen på Ahlgrens bilar och tog en liten vit bil (de är de godaste) och sen försvann den rivande känslan i halsen och jag kunde prata och behövde nästan aldrig hosta! Tyvär höll det bara i sig tjugo minuter ungefär, så nu ligger jag här i sängen och försöker hitta en position som jag kan ligga bekvämt i som inte framkallar host-attacker. Får se när jag somnar, förhoppningsvis snart.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0