Konstant trött?

Nu stängs mina ögon, jag fattar verkligen inte hur man kan vara så trött! Försov mig i morse, sov på bussen, somnade hemma i soffan innan handbollen och jag håller på att somna framför datorn nu! Längtar riktigt mycket till lovet nu, så otroligt skönt det kommer bli! Sova länge och bara.. mysa i min ensamhet! Hahaha, nej men ah. Ska försöka få till en resa till Göteborg också, och troligtvis till Vaggeryd/Jönköping också! Sen skulle det inte vara fel med någon enstaka dags jobb - en eller två dagar räcker, mer kommer jag inte orka.

Kom även på nu att jag måste ha på datorn inatt så att jag via den kan ladda min gamla mp3, eftersom min mobil är på lagning och jag inte har något headset som passar i min nuvarande mobil. Jobbigt.
Godnatt!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0