Jullov och julstädning!

Nu ÄNTLIGEN har vi fått jullov! Rolig "samkväm" med klassen, så ovärt egentligen, sex personer varav två kom senare. Och sen julkonsert av esteterna i samlingssalen, fin sådan tycker jag. Mysigt att de anordnar en sådan, även om det inte är så jättemycket egentligen. Några låtar, varav de skrivit en själv och ett lite mindre kul "tal" från rektorn.

Åkte direkt hem efter det med Ellinor och sen fikade vi, mamma hade lovat att bjuda henne på fika av någon anledning... Haha! Men nu sitter jag ensam och ska ta mig fan börja julstäda! Har inte ens tänkt tanken innan, men idag log det mig, kanske sulle det vara lite trevligt om man såhär inför julen såg att jag faktiskt har möbler och ett golv.. Så på med musiken på hög volym och upp med håret i en toffs!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0