Jag skulle kalla det löjligt.

Haha! Kolla vad jag upptäckte tidigare idag i min gästbok på BILDDAGBOKEN av alla ställen! x'D



Tycker det är VÄLDIGT kul att folk skriver så, särskilt när de är anonyma och inte ens kan stå för det. (Fast jag vet ändå vem det är, HA!) Och vafan vet han/hon om jag kommer lyckas i livet eller inte? Jag menar, det är ju knappast så att mitt utseende som han/hon tydligen hatar kommer att avgöra allt, eller hur? ;) Ännu roligare är det att personen säger jag jag aldrig kommer lyckas, när han/hon själv inte ens kan skriva rätt! Jag ser ingen mellanrumet mellan punkten och den stora bokstaven på den nya meningen? Och jag ser inte heller någon punkt i sista meningen.. Lilla vän, du själv kommer ju KNAPPAST komma någonstans i livet med den grammatiken. :S Plus att har man växt upp i Sverige och är så dålig att man inte har tillräckligt stort svenskt ordförråd för att kunna uttrycka sig på svenska är man faktiskt otroligt kass...

Säger det bara, kul med inlägg i gästboken, till och med såna här! För då får man något att skratta åt ibland. Mysigt! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0