Jag bara sover och sover..

Jag blir så sur på mig själv! Somnar hela tiden och överallt känns det som.. Fast egentligen är det "bara" på bussen och soffan. Men jag fattar inte, kan känna mig aspigg och så, sitter i soffan och sen känner för att sträcka ut ryggen och lägger mig ner, och det går seriöst inte mer än max FEM MINUTER innan jag somnat då. Helt sjukt. Jag måste vara sjuk eller något, usch. Kommer ihåg att jag frågade mamma "Är klockan fem i tio eller tio i elva?" (Klockan som stor övanför tv:n an man aldrig lita på egentligen..) och fick svaret "Fem i tio.", sen efter det är det mörkt. Kommer inte ihåg om jag somnade två minuter efter det eller om jag hann se halva programmet jag tänkte se.. Läskigt.
Därför ska jag direkt ner till sängen nu och fortsätta sova!

Men först vill jag tillägga att det var en riktigt rolig och bra träning idag! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0