Götebooorg!

(Troligen sista inlägget på tre dagar, återkommer på söndag!
Och därför bjuder jag på min nya design Vad tycker ni?! :D)

Nu är jag ä-n-t-l-i-g-e-n klar med både psykologi-inlämningen och fotografi-arbetet! och med klar menar jag att jag skrivit MASSA och skickat in. Haha! Så himla skönt med "helg" nu!

Ingen skola imorgon alltså, MEN, jag ska till Göteborg med fotografigruppen + lite annat folk från skolan. Blir att gå på något studiebsök och sedan ha fri tid i fem timmar då jag ska shoppa och träffa Robin aka Blausfisk3N om han blivit frisk innan vi ska på det årliga besöket på Hasselblads Center och kolla på fotografier från årets vinnare! Jag och Ellinor har även bestämt oss för att mysa i bussen, haha! Fritolkning. :)
Dock ska jag ju inte med bussen hem! Blir att stanna i Göteborg och möta upp mamma och hennes kompis Anna som vi ska bo hos. Vet inte riktigt vad vi hittar på under kvällen.
På fredagen däremot ska jag slappa på förmiddagen för att sen träffa Joakim (fortfarande inte han) och leka lite om det blir som planerat. Troligen gå runt i affärer och så. Kvällen spenderas sen med mamma, Anna och bror som kommit upp under dagen för att sen själv åka hem till Anna med bror eftersom hon och mamma ska på någon konsert typ.
Lördagen spenderas på Lisebergs julmarknad för att sen inte hinna kolla på USM! :( Buhu! Haha, men ah, blir gratis buss hem med pappas jobb (som åkt dit på fredagen, därför min bror inte kommer redan på torsdagen.)

Sååå, en ganska lyckad helg, gratis resa och gratis boende en helg i Götet, lovely! :D Plus att Anna (som jag för övrigt bara träffat en gång, vad jag kommer ihåg) verkar vara en riktigt skön flicka! (läs kvinna). Tror det kommer bli riktigt kul att umgås allihopa! :D

Btw, självklart hänger min kamera på axeln under hela besöket, så troligen kommer det komma upp bilder här senare! :D

Let's go crazzzzzy!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0