Förlåt.

Förlåt för att jag inte gav er ett enda inlägg igår. Hade fullt upp i skolan med bild-genomgång, fotografi, kolla på dansuppvisning och psykologi. Hyfsat okej dag faktiskt, men det bästa kom ju senare! Handboll, semifinaler i World Cup 2010 i Halmstad! :D Vi var femtiofem stycken från HG69 här i Gnosjö som åkte iväg, och jag sova hela vägen. Så grymt onödigt att jag stressade för att hinna med en buss hem från skolan, som ändå var försenat tjugo minuter! Vilket gjorde att jag hann knappt innanför Gnosjös gränser innan jag skulle lämna dem. Bytte buss bara, saknade min säng ganska mycket, haha! I alla fall, när vi var framme hade Danmark - Norge redan börjat, och slutade med att Danmark vann och att vi från Gnosjö var bästa vänner med Elefant-maskoten.
Mellan matcherna åt jag min otroligt goda sallad, haha, som för övrigt hade läckt och jag hade dressing i hela väskan - inte mysigt någonstans.
Sverige - Island drog igång och då började även folket på läktarn vakna till lite. Dock var matchen ganska tråkig egentligen, eller så var det bara jag som var för trött för att orka sätta mig in i den så mycket. Men vi vann i alla fall! Så idag spelar finalen mellan Sveriga och Danmark och matchen om tredje-platsen mellan Norge och Island. Heja Sverige! :D Haha! Och på bussen hem var jag supersocial - men någon i mina drömmar kanske. Sov hela vägen hem också, och jag som skulle plugga när jag kom hem (vid midnatt?!).. Men jag råkade hitta en väldigt trevlig säng, så jag somnade direkt.

Och såklart blev det bilder, pallar jag så kommer det upp några. Hihi.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0