Fina dagar, mycket fina!

- Jag vet inte vad som är rätt, så jag ligger lågt.
Jag vet vad jag vill, fast jag vågar inte ta det.

Är hemma efter två dygn i Göteborg, och jag önskar att det var många fler. Har haft det underbart kul, särskilt fredagen. Träffade Joakim och lekte med honom hela eftermiddagen och kvällen, inte träffat honom sen mars. Riktigt kul att träffa honom faktiskt.. måste göras om! Gick runt i stan, frös ganska mycket, köpte julklapp till bror och tryckte på Joakim massa kläder bara för att! Spenderade väldigt mycket tid vid provrummen alltså.. Haha!
Idag var det dock inte lika kul - hemresa. Lisebergs julmarknad var okej men hemresan var hemskt. Liksom, sitta i Göteborg och bara se det försvinna och byta ut det mot GNOSJÖ! Var tvungen att sova så jag slapp vara för medveten om det.. :(

Och som jag lovade - bilder kommer. Vet dock inte om jag orkar fixa det ikväll eller om det blir imorgon. Ikväll har faktiskt jag och mamma bestämt att vi ska kolla film, hon köpte massa i Göteborg.

Men puss på fina dagar!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0