Fin julafton!

Blir inte fler inlägg en julafton, men det får ni stå ut med, haha! Nej men ah, idag har varit en riktigt fin dag, och halsen har hållt hela dagen! :D Visst, lite småhes och så, men långt ifrån hur det var igår! Dock har förkylningen blivit värre, men den är tusen gånger lättare att leva med än det som hade attackerat mig igår!

Har fått massa fint av folket ikväll, men nämner inte vad förrän imorgonkväll/på söndag eftersom jag imorgon ska till syster m.fam. i Nässjö och fira en mini-julafton med dem! Ska bli otroligt kul nu när både Alice och Ida är tillräckligt stora och kan springa runt och busa och öppna paket båda två! :D Sen vet man ju inte heller vad som händer med syster, hon väntar ju barn vilken minut som helst! (Rättare sagt så är det beräknat nyårsafton, men hon säger att det känns som om ungen trycker på väldigt mycket redan nu..) I vilket fall som helst planerar jag att ha en sjukt roliga dag imorgon med!
Nu ska jag lägga mig ner i sängen - trixa lite med en extra (inte avsiktligt köpt)-julklapp + ett gammalt smycke och se om det kan bilda något fint ihop!
God Jul
igen allihopa (trots att klockan är över midnatt.. haha)! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0