Dröm 5 och 6

Haha! Jag har drömt helt konstiga drömma i helgen.. Igårnatt drömde jag att jorden skulle gå under, helt läskigt. Typ som om allt meteria (förutom människor) skulle pressas ihop tills det inte var något, så att alla var tvugna att vara nakna för att inte pressas ihop inuti kläderna typ. Hann dock aldrig komma så långt i drömmer, kom bara till kvällen innan det var beräknat och jag satt och spelade Fia med knuff med min syster en sista gång, för att sen ut och spring när vi märkte att det kom tomma bussar som sakta pressades ihop. Och hotellet vi hade bott på delades på sig och att folk hoppade ut för att inte pressar ihop i hotellet. Helt kostigt, vaknade och var helt rädd..

Och inte nog med det, inatt drömde jag att jag och folket från igår i Hestra spelade handboll. Eller ah, jag skulle lära dem det, och killarna hade ingen aning om hur man gjorde. De visste inte ens att det var en sport. :S Sen mitt under allt så kollade vi film, och efter filmen var vi i ett rum där vi såg att någon högg huvudet av en annan för att sen hälla massa smält stearin över honom. Och precis innan jag vaknade så drömde jag att jag var i ett rum, typ som ett hotell.. fast sunkigare, och så ringde vissa från igår till mig och sa "Ey, kom över till oss...". Men då vaknade jag.

Haha, helt sjukt! x'D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0