Barbie!

Jag kan fortfarande inte släppa hur kass min sminkning idag blev, trots att jag la ner mer tid på den idag än vad jag brukar göra på vardagar. Jag gillar verkligen inte nya mascaror. När de är halvanvända/nästan slut är de seriöst som bäst!

Men nu ska jag gå och leka med barbie! Hahaha, nej men.. typ. Har en fotouppgift tills imorgon, och jag kom på att varför använda sig av riktiga modeller och krångla till det när man (som jag just nu) har skjutit upp arbetet till sista sekunden? Så jag gjorde det lättare för mig, bad pappa hämta den gamla kartongen på garaget som inte varit framme på runt tio år. Ska iscensätta min tokning av en text med hjälp av dem istället, lite fiffigt tycker jag! :D Haha!


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0