Vad sköönt!

Hade svenska nyss, kollade någon film, lite smått segt. Men sen kom den "sköna" delen! Gick till psykologi-lektionen och fick veta att lärarn inte är här :D (fast egentligen visste jag redan det..) Och att lärarn inte var här ledde till att jag slutade, för dagen! De flesta slutar nog ändå såhär "tidigt" ibland, men jag har haft oturen att få ett schema som är fullproppat från 08.15 till 15.30 varje dag! Förutom fredagar då jag har praktik såklart ;) Sitter därför i oasen just nu med Linda.. men måste nu pysa till bussen!

Kommentarer
Postat av: Nathayia ;)

hahaha de kan jag säga att fullproppat schema har verkligen inte jag! ville ha massa olika kurser men fick en och de va eng C på DISTANS!! min skola är inte riktigt normal.. såden kursen måste jag välja bort :( suck! fick inget av alla tillval jag valde:/ det suger ^^ jag som vill plugga får inte för jag har redan pluggat så mycket som jag behöver :(

2010-08-31 @ 17:58:42
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0