Uppspelt med tårar i ögonen.

Kollade på Tokio Hotel - Humanoid City Live nyss, jag längtade tillbaka, fick flashbacks, skrek, sjöng med och inte minst grät! Jag kan inte fatta, jag har verkligen sett den här konserten live! (Inte just den i Milano, men när dem var i Göteborg.) Jag måste göra om det, se dem igen menar jag, kvittar vilken konsert, bara jag får se dem live igen! Jag kan inte förklara hur lycklig jag var just då, den kvällen visade mig var ÄKTA lycka var! Kan inte.. skriva mer just nu, ser inget av alla tårar! (Ni får kalla mig vad ni vill, älskar jag något såhär jävla mycket gråter jag av lycka okej? Deal with it.)

Några bilder











(Länk till inlägget på min andra blogg när jag skrev om helgen hittar i HÄR)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0