Trött, men ändå inte?

Oj oj oj, vilken kväll! Först "fest" hemma med Mella, mamma och Camilla (HAHA) och sen drog vi ut till Chappen. Där tappade jag bort mamma och Camilla, men hittade istället Patrik, Emilie och Snippen! Snippen har jag inte träffat på närmre två år, helt sjukt! :O Mella försvann också, iväg med sin pojkvän hon hittade där och Bea. Jag vet inte allt man gjorde, bara flummade runt mest, och vår skjuts hem hade tydligen behövt åka iväg snabbt någonstans i panik så vi blev fast på Chappen till typ halv tre, haha! Stod och sjöng med Patrik och någon Stefan. Mella vägrade åka med hem, mådde dåligt över något och satt kvar med Bea. Jag vet inte riktigt vad som hände där, men men, hon kom hem till sig till slut.
Har vaknat sådär fem-sex gånger iatt av sms/samtal eller mardrömmar. Småjobbigt men nu är jag i alla fall vaken, och Mella har varit här och hämtat sina saker. Ska ta och fixa lite nu med alla bilder jag lovat att lägga upp! :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0