Tråkigt eller kul?

Nyvaken och hostar lungorna ur mig! Jag vet verkligen inte hur det gick till, men helt plötsligt igår morse så kände min hals för att göra sig större och irriterad... :( (eller beror det kanske på att jag tränade trots att jag var småförkyld?) I vilket fall som helst ska inte det få förstöra min helg! Sitter på sängkanten och letar efter orken att börja sminka mig och leta kläder. Och tro mig, jag brukar tycka det är svårt att välja kläder, men idag är det svårare att orka.. haha!
Jag kom och tänka på en sak nu.. Att prova kläder i affärer och välja och så är mycket roligare än att prova kläder hemma. Varför? Jag menar.. visst, folk säger nog "för att de kläder man har hemma är liksom gamla typ", men det borde väl inte spela någon roll, för antagligen gillar man ju dem fortfarande om man inte slängt iväg dem? Visst, tråkigt att prova samma kläder varje dag och tänka "nej, idag känner jag inte för det", men det borde ju inte vara tråkigt eftersom man gillar kläderna fortfarande OCH men kan ju faktiskt matcha olika :O Haha, jag tänker.. annorlunda kanske? I alla fall.. nu ska jag sätta fart! Puss :*

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0