Tandläkaren

Bra start på dagen! :D Vaknade av ett samtal av mamma, fick ett nummer och ringde. Fick en tid hos tandläkaren direkt, så vid 12.00 satt jag i väntrummet och tio minuter senare kallade dem in mig. Under tiden som jag satt och väntade gick det förbi en tandläkare, som jag direkt tänkte "Hoppas jag inte får honom, pinsamt att ligga och gapa framför någon så snygg!". Sen kom en tant (haha, snarare kvinna) och hämtade mig, och TRO FAN ATT HON TOG MED MIG TILL RUMMET HAN VAR I?! Så ja, pinsamt, men jag skiljer mig ju inte från mängden, alla gapar för honom ;) HAH! Fick veta att jag haft ont för att min visdomstand inte har plats, eller något. Den växer snett och stöter ihop med tanden bredvid. Så ja, har den inte fattat inom tre månader eller något att den kan sluta försöka växa för att den ändå inte kommer komma någonstans, så blir jag skickad till Jönköping för operation! HAHA! Den där snygga tandläkarens kommentar när jag först öppnade käften:
Han: Linnea, hur mår du?
Jag: Jo jag mår väl bra... (förvånad över att han frågade!)
Han: "Väl bra" som i "jo det är okej förutom att mina mandlar är tre gånger så stora än vad dem borde vara"? (och gav mig ett sånt där sött leende)
Jag: Uh... HAHAHA! Typ så ja! (bet honom typ i fingret :( HAHA)

Sen sa ha att jag ska knarka halstabletter och ta det lugnt :( I alla fall! Efter det gick jag vidare till Konsum för att köpa just det - halstabletter och sen kände jag inte för att gå hem så jag tog värsta omvägen tillbaka förbi Vårdcetralen och sen upp till Lina, knackade på men det var ingen hemma (trodde hon slutade 12, men tydligen inte :( men tyckte hon kunde varit hemma ändå! hoho) Så jag gick hem igen, ska nog ringa henne senare, men nu ska jag ladda upp bilder fårn Nässjö! :D

Kommentarer
Postat av: Nathayia ;)

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA X'''''''''''DDDDDd

Jag dör av skratt xD

Jo jag mår väl bra :D:D:D:D:D blink hahahhaha

kan se de framför mig xD oj oj oj XD hahahha AJJJ min mage!!

2010-08-20 @ 13:57:16
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0