Sovasovasova

Jag fungerar inte idag, är hur seg som helst! Var vaken en stund, bloggade och kollade på "Prinsessa" - bra film faktiskt! Efter det somnade jag, sen vaknade jag av att jag skulle äta, somnade igen och sov tills Emma ringde. Pratade med henne, somnade om en timme och vid 19.00 beslöt jag mig för att hoppa in i duschen. Duschade länge, kände mig supersmutsig :S haha! Har sen bara suttit och gjort ingenting tills Emma trillade in för sådär en timme sen. Åt kycklingrulle och kollade på Miami Medical (eller vad det heter) och sitter nu i mitt rum och ska troligen kolla film snart :) Pratar skit och ser coola ut (h) Får se när jag somnar inatt, som tur är har jag ännu inte fått något jobb, men förhoppnignsvis kommer det! Hajjdåå så länge.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0