Skönt att vara igång!

Jag är på otroligt bra humör efter en underbar dag! Lina och Sanne kom, vi bakade, hade kul, Emil kom, vi snackade, hade mer kul och ja sånt :D Och träningen.. hur skönt som helst att komma igång igen! Trodde att jag skulle dö eftersom jag inte varit den bästa på att hålla igång i sommar, men det gick bättre än förväntat! :) Men sen sätter jag mig här, glad och sådär och så får man se en kommentar... Jag tänker inte publicera den eller säga vem som skrivit, men seriöst... VÄX UPP?! Måste du gå på min blogg för att säga något? Jag sitter här, lyft luren om du nu vill försöka trycka ner mig. I vilket fall som helst, jag bryr mig inte om vad du/folk tycker om min blogg eller mig, tycker bara det är kul med reaktioner ;) Blir lite sått irriterad, men men, det ska inte förstöra min dag! Och förresten, jag kom just på att jag kan sluta räkna med en sak, berättar inte vad ;) Haha! Man får se vad som händer.. :D Och imorgon förresten, det blir troligen ingen utgång, ändrade planer och så, Nathalie kunde tyvärr inte komma ner förrän på lördag, kanske blir det då?
Just nu ska jag i alla fall tvätta av mig sminket (som är vattenfast och inte hängde med duschen) och troligen kolla film eller något sånt! Puss

Kommentarer
Postat av: Nathayia ;)

Ja det kanske blir lite partay ändå på lördag kvällen ;) får väl se om adde hänger med eller inte :S vet inte hur han känner, får övertala honom ;)



och jag tror jag vet precis vem som skrev den underbar kommentaren :O men det va ju inte från personen som skrev den utan från den som satt jämte ;) haha pöss på dig duu <3

2010-08-20 @ 13:08:16
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0