Skäll på mig..

Klockan är halv sex nästan och detta är första uppdateringen idag, känner mig lat! Haha, orkar inte ens ta upp datorn för att skriva ett kort litet inlägg. Fast i och för sig sov jag ju till ungefär 14.00 eller något så det är ju fortfarande morgon för mig.. Jag måste skärpa mig, säger det återigen. Särskilt nu när jag snart ska börja jobba igen (i slutet av nästa vecka troligen), plus att Lina har kommit hem nu, så jag måste hinna umgås med henne! Usch, ni får klaga på mig, skriv att jag suger på att sova rätt timmar! :( HAHA
Och just nu ska jag vara en liten nerd. Ska spela PS2! HAHAH :D Klonoa, gammalt spel, men ack så kul!

Btw, ni glömmer väl inte att rösta på mina skor? ;)
Vit, trä-kilklack - RÖSTA HÄR!
Rosa/vita pumps - RÖSTA HÄR!
Rosa gladiatorsandaletter - RÖSTA HÄR!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0