Orkar jag städa?

Känner på mig att det blir hemmakväll ikväll. Orkar inte dra ut, särskilt inte när jag ska till Jönköping imorgon och sen vidare till Huskvarna och Nässjö. :) Var ju ute både fredagen och lördagen förre helgen också faktiskt. Sitter just nu och slappar med Darin i öronen. Haha, lyssnar på hans sommarprogram på P1, och jag gillar det. Efter det ska jag ta tag i mitt rum! Jag måste få det gjort, vill få det gjort verkligen! :O Rensa ur delen av garderoben där jag har massa "skit" (behöver platsen för kläder, HAHA!) och så skrivbordet.. Det orkar jag inte ens tänka på, haha! Har massa skit på/i det som jag måste ta itu med. Men ska jag göra om och få det som jag tänkt måste det bli av, så det får bli dagens underhållning! ;)
Om jag orkar....

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0