Och så blir det oplanerad bakning!

Ett svar till Nathalie: Kolla på när inlägget är inlagt? Jag gjorde det innan du publicerade ditt, innan du ens nämnde att jag skulle nämna dig! ;) HAHA, plus att när jag lägger in biler så, skriver jag inte massa ;) Och nu har jag faktiskt nämnt dig!
Och ja, så börjar min morgon, att förklara för en liten småblond Nathalie ;) haha! Nej men jag vaknade faktiskt redan vid 09 idag, stolt! Kollade på tv, eller ja, halvkollade på något barnprogram med Darin under tiden som jag väntade på att en norsk film skulle börja. Handlade om en kille som bodde i olika fosterhem och "förföljdes" av sin döda fosterbror, som killen själv dödade genom att låta honom brinna inne i en oplanerad brand. Men brodern förtjänade det! Han misshandlade och våldtog pojken ju! I alla fall.. det slutar fint med att killen hitta ett "bra hem" och blir kompis med skolan populäraste tjej :D HAHA! Har även kollat på en repris av Top Model 4 och ska nu upp och se om vi har ingredienser hemma till chokladbollar, Lina kommer över och vi ska baka! Vi hörs senare, och ja, bilder från Nässjö och Borås kommer. Tycker bara det blir lite småtråk om jag ska lägga in flera inlägg på rad med bara bilder, utan någon som helst text ;) Lite blandning ska det ju va, eller vad tycker ni? :D

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hemsk design!

2010-08-19 @ 15:53:22
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0