Nu är jag hemma!

Nu äntligen är jag hemma! Blev inte det tåget jag nämnde dock, tog ett strax efter sju och blev hämtad i Skillingaryd. Sitter nu på sängen och ska fixa en sak på vär stationära dator innan jag börjar pilla med alla bilder jag tagit! Såå ja.. jag vet att jag sa att dem skulle komma upp samma dag som jag kom hem, men jag vet inte riktigt om jag hinner det, möttes av ett bombnedslag i mitt rum också! (Det var inte så när jag lämnade det, jag lovar!... Fast ja.. ingen har varit här...) Måste städa också har jag kommit fram till nu.. orkar inte göra det imorgon och på fredag kommer kanske folk hit. Ska sätta igång direkt så får vi se hur mycket jag hinner ikväll! Puss :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0