Matte..

Tror jag kommit fram till vad jag ska göra som projektarbete, vet dock inte om jag ska göra det med Malin eller ensam. I vilket fall som helst hakar nog Lina på idén, fast ja, vi gör samma sak fast typ själva ändå. :) Haha, behöver stöd av varandra! Satt coh planerade lite under tiden jag jobbade med matten! Hade första lektionen idag, hann göra det som vi skulle gjort och så, men jag har en känsla av att matten kommer bli tuff den här terminen så varför inte ta hem och passa på att jobba fram så man ligger lite före så länge man fattar uppgifterna? Har jobbat någon sida hemma då, inte speciellt svårt hittills :) Har inte hänt ett piss sen jag kom hem typ, mer än matten, kollat tv och lite sånt värdelöst som bara är rent  tidsfördriv. Är just nu väldigt trött, kommer somna gott om sådär.. en kvart?
För övrigt så var jag väldigt nöjd med mitt hår i morse.. men ja, vädret tillät mig inte vara nöjd så länge :( Får hoppas vädret är snällare imorgon!

- En trött Linnea som fått håret förstört av regn och vind, därför blev det en slarvig hästsvans så fort man steg innanför dörren!




Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0