Lite smått.. halvdöd?

Kände att jag var tvungen att skriva något idag, inte bara lägga upp några bilder liksom. Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva, haha! Kan i alla fall upplysa alla om att jag hade en riktigt trevlig kväll/natt igår! :D Satt hemma i timmar och oroade mig om hur det skulle bli med skjuts hem från Chappen, men det hade jag inte behövt.. Jag åkte ut till stugan som min kusin och några kompisar hyrt, sen tog jag en säng varesig jag fick eller inte! Förfesten var kul, massa olika människor kom förbi, bl.a. Pagge, Fidde och såna jag träffat förr. Drog till Chappen, träffade även där massa folk, typ Mattias H, Andreas och Hanna. :) Kom hem till stugan igen och frös sönder verkligen! La oss nästan direkt, fyra sängar, två personer i varje och två (tror jag) på golvet och en i bilen utanför! Hahah :D Blev inte alls mycket sömn.. små sängar, 30 cm till tak, hackade tänder och skakade som fan för att det var sjukt kallt! Och precis när man skulle somna började Matte snarka rakt i örat på mig! Hahaha x'D Sov lite till och från men vaknade upp helt av att Matte låg och tryckde in mig i väggen och hade tagit allt täcke, trots att han var hur varm som helst! Blev då att ligga och bara tänka i någon timma eller två tills alla andra vaknade. Fick sedan veta en småtråkig sak, vad behöver inte nämnas, och det var så sjuuukt kallt! Hade kramper i magen hela förmiddagen men sådär två-tre timmar efter att jag fått i mig en fjärdedels pizza så lugnade det ner sig. Alla åkte åt olika håll och jag hamnade i hallen, träningsläger för målvakterna typ, fotade en del.. haha! Kom hem, somnade en snabbis på soffan, kollade film och ska nu sova! Skola imorgon, och jag måste hinna duscha först.. usch. Vill inte upp tidigt. :(

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0