Låång dag!

Verkligen, det har varit en sjukt lång dag, men också riktigt rolig! Började ju med svenska då jag skrev om sommaren, en "uppvärmningsuppsats", och på fotografin lekte vi som sagt. Jag och Ellinor sprang också väldigt mycket i korredorerna! :D Efter det var det engelska, första lektionen och vi fick en bok på sådär 200 sidor, kommer få en ny sån bok att läsa ut för varje kapitel vi jobbar med, vilket kanske blir en ny bok varje månad.. Jobbigt värre! Och inte nog med att vi får ny så ofta, utan att den är på engelska också.. haha! fast det ju i och för sig inte så jobbigt. Slutade 40 minuter tidigare och då åkte jag och Ellinor till "stan" för att kolla skor! Ellinor fyndade, men inte jag, måste spara pengarna till annat ;) träffade på några vänner och satt och snackade med dem och vid 16.00 mötte jag upp mamma och bror för att dra till Team Sportia och köpa nya träningsskor och kläder :) Haha, stackars Pontus som fick springa fram och tillbaka, men snäll och duktig är han! :D
Kom hem och hann knappt innanför dörren innan jag skulle iväg till träningen, i de gamla kläderna och skorna! Kläderna pallade jag inte använda direkt och skorna kommer inte förrän om någon vecka. Sjuk träning, mådde piss över att bara slängt i mig en halv pastasallad sådär 40 minuter innan träningen. :( Sitter nu nyduschad och ska bara borsta tänderna innan jag kryper ner i sängen för att fortsätta läsa på den där engelska-boken vi fått.

Ska bli skönt att sova länge imorgon, leeeedig! :D En hel dag på mig att städa och fixa mig inför besöket av syster, Mikael, barnen och sen att bege mig av till insparken! Hoho, ska bli kul att supa ner ettorna, haha elaka vi treor är :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0