Kväll full av skratt!

Blev ingen städning.. förlåt.. haha! Jag fastnade i att läsa en sak ;) Och sen fick jag sms av Lina om att hon tyckte jag, hon och Josse skulle umgås, så det blev att fixa sig och efter det hacka grönsaker till tacosen! Haha, hann knappt sätta mig förrän bror spillde ut hela mitt glas cola över mig så jag fick duscha! Fixade håret lite till och sen kom Josse hit, vi gick och mötte Lina utanför Secondhand för att sen gå vidare och vara ute och gå en timme minst. Blev ett stopp på Konsum där vi gick runt i.. jag överdriver inte men säkert 30-40 MINST! :O Köpte med oss päronhalvor, After Eight, Noblesse och vaniljsås hem. La chokladen på päronhälvorna och in i ugnen tills det smält! Blev gott, och Lina och Josse tryckte in sig det mesta av vaniljsåsen. Satt sen och snackade om projektarbeten och sånt (jag får panik, vet inte vad jag ska göraaaaaaa!). Började kolla bilder på Taylor Lautner/Jacob Black och andra snygga killar... HAHA! Blev sen youtube och massa sjuka klipp, och ett sjukt gulligt. Har sett det förr, men det hade inte Josse så vi kollade på det flera gånger. Det där på den treåriga flickan som gråter över Justin Bieber, och klippet på när hon sen får träffa honom. Helt underbart gulligt!
Men nu har dem gått hem båda två och jag sitter ensam kvar, borde sova (men kommer troligen inte göra det). Måste upp i hyfsad tid imorgon så jag kommer iväg till Jönköping! :D

Dem flesta har nog sett det, men lägger in det ändå!





Och en liten bild på det underbara bakverket ;)


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0