Inte speciellt bra dag, plus att jag måste erkänna att jag är rätt klantig...

Idag har det inte varit min dag! I skolan var det dock helt okej, kul på lunchen med Ellinor och Emmie och så, men hela tiden har jag haft ont i halsen, hosta och varit riktigt förkyld! :( Var väldigt nära på att somna på bussen hem precis när den svängde in i Gnosjö, och direkt när jag hoppade av tappade jag min Aino i backen. Gick hem och direkt när jag kommit innanför dörren tappade jag den IGEN. >.<' Tog min väska och skulle gå in på mitt rum, snubblar på mig själv och går rakt in i dörrkarmen. Jag blir sur på allt, ledsen och är övertrött så sätter mig i sängen och tänker lägga mig ner, rakt bakåt.. PANG! Där var väggen, lite för nära, och en bula i huvudet börjar träda fram :( Allt detta leder då till att det inte bli någon träning för min del idag. Det suger, men det finns inget jag kan göra förutom att försöka bli frisk. Och frisk lär jag inte bli om tränar, det gör allt bara värre. Surt! :(

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0