Inte hemma ännu..

Förlåt för att jag inte uppdaterat sen... lördagsnatt hemma hos Ludde! Men det är såhär faktiskt, att jag inte hunnit :P Tidigt på söndagmorgon åkte jag hit (till Nässjö) och ja, sen dess har det varit fullt upp. I söndags var vi mest bara hemma och slappade, eller något, busade med barnen och så, var och handlade också. Igår däremot åkte jag, syster och barnen till Borås Djurpark! Alice var helt galen, superlycklig över att få se alla djuren och rida ponny, haha! Blev många bilder, får se sen om någon är värd att lägga upp när jag kommer hem :D Det är väl egentligen det enda som hänt sen sist, somnar strax innan midnatt och går upp runt 8 på morgonen, sånt är livet med småbarn (y)
Men ska fortsätta att fixa mig nu, klä på mig i alla fall, har inte bestämt mig än om jag ska ändra om håret eller låta det vara, och sminkat mig har jag redan gjort! Ska in till Jönköping med syster och shoppa lite hade jag/vi tänkt, behöver nya kläder till skolan och hösten. Att gå i cykelbyxor och tunn tunika kanske inte är det mest praktiska när solen börjar gå i moln och regnet besöker oss oftare? ;) Jag bloggar så fort jag kommer hem, och då kommer jag också bildboma bloggen (och kanske lägger jag in en planering om det känns nödvändigt)! Cya, puss! :*

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0