Inte alls som planerat...

Fick panik i morse när jag vaknade, hade lyckats stänga av alarmet två gånger i sömnen så jag försov mig, rejält! Bussen till skolan går 07.25, och jag vaknade 07.30, lyckat! (y) Fick panik och sprang upp till mamma som sa att jag skulle ta en senare buss, men nej, hellre är jag "sjuk" första dagen i så fall. Men mamma sa sen att hon kunde köra mig. Underbar är hon! <3 Fixade mig på sådär 20 minuter och sen bar det av. Kom till skolan PRECIS när det "ringde in" och så ja, då var det igång. Informationssnack man hört förr och sånt, nya busskort och scheman. Satt mest i Oasen idag med Ellinor och Mella, riktigt kul, filmade massa men tänker INTE visa det! Hahaha :D Träffade även Dan, han som var min och övriga klassens kontaktlärare och idrottslärare i ettan! Har verkligen saknat honom kan jag erkänna! Fick veta att jag ska ha honom i Naturkunskap nästa termin! :D Nästan så man börjar längta.. haha! ;) På fotografin snackade vi massa inför en ny uppgift, och sen lite ledighet. Svenskan var allmänt onödig, bara hade typ någon frågelek om sagor man läste som barn :S Sen var det dags för psykologi! Bara såndär "lära känna övriga elever i gruppen"-lektion, plus en film.. som jag inte fattade varför vi skulle se egentligen.. Haha! Skulle sen ta bussen hem, men tror ni den kom?! :O Nejnej! Blev fast i skolan, det kom bussar till Jönköping, Tranemo, Anderstorp, Reftele och ÖVERALLT, förutom just till Gnosjö/Värnamo! Fick vänta en halvtimme men är nu äntligen hemma!
Vädret för övrigt idag är helt udda, ena sekunden skitfint, andra blåsigt som fan och tredje så spöregnar det. :( Jag gillar inte det här! Får se hur det blir med träningen sen också, om det blir utelöpning eller om vi tar ett möte istället.. det märker jag! :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0