"I'm.. superman."

Självklart är du det Tom! :D HAHAHAHA, jag sitter ensam i soffan med hörlurar och skrattar ihjäl mig! Kollar på en intervju med Tokio Hotel (såklart ;)) och jag.. jag dör nästan! Toms kaxiga attityd och alla skämt. Hur Bill ska leka bäst och hur dem driver med Georg och hur Gustav suckar x'D Jag älskar det! :D





Kärlek! <3

För övrigt måste jag bara säga att jag fortfarande inte kommit över att Katy Perry är så jävla idiotisk! Hon har en låt som heter "You're so gay" och när hon spelade den live på en festival i Singapore i början av augusti förolämpade hon våra underbara Magdeburg-killar genom att ändra texten i hennes låt. Orginaltexten är "I can't believe I feel in love with someone who wears more make-up..." men istället sjöng hon "I can't believe I feel in love with Tokio Hotel. You're so gay and you don't even like boys."
Hon förolämpar dem, speciellt Bill och nu syns hon med samma stil som Bill. Hon har aldrg setts såhär förut, men helt plötsligt efter att hon träffat killarna har hon börjat kopiera Bill, inte okej! Hur ska hon ha det? Snacka inte skit och sen kopiera lilla fröken!

Kommentarer
Postat av: mella

tyckte det var bra gjort av henne! (Bara för jag avskyr Tokio Hotel) xD (A)

2010-08-23 @ 21:35:20
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0