I'll be back!

Hann inte bli något inlägg i morse, förlåt för det! Men jag har lyckats snatta åt mig datorn här hos syster :D Kollar upp tågtider in till Jönköping, till min Millie som jag förövrigt inte träffat sen slutet av maj! Sitter även och sjunger på "Lille katt" med Alice älsklingen som sitter bredvid på golvet och leker med en bil :D Hihi, har blivit väldigt mycket fotograferande under den här timmen jag varit här, och mer kommer det bli! Även bilder hos Millie och kanske någon på stan med Lina (och Rasmus?) imorgon!
Ville väl mest bara slänga iväg ett inlägg nu och påminna er om att jag inte är död ;)

Snattar även en bild från syster, klickade runt på datorn och hittade denna! Är dem inte underbara?! <3


Kommentarer
Postat av: Isabella

sv; haha det ska jag absolut göra! Jag är i vattnet hela tiden så jag badar nog för halva Sverige haha..

2010-08-04 @ 18:33:26
URL: http://stabergs.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0