Hos Ludde-lill!

Sitter hemma hos Ludde nu, tänkte ha sex ikväll :) HAHA! Eller inte ;) I alla fall, Erica är här också, min fru, som för övrigt är tillsammans med Ludde... (Och JA! Jag och Ludde är bara vänner, så ska det förbli!) Men aja! Kom nyss hem efter Vätterfesten, mötte upp Erica och Ludde i stan tidigare idag och drog till stranden, träffade massa andra, bl.a Millie, Marcus, Sippan och Fidde! Blev mycket fotograferande och bilder kommer upp på bloggen när jag kommer hem! Och jo, det har jag ingen aning om när det blir, kanske måndag, kanske torsdag, får se hur länge jag stannar i Nässjö hos syster. Men ska nog ta och sova nu faktiskt... Ska upp ganska tidigt imorgon eftersom Ludde är dum och ska jobba.

Just det! Jag och Erica har suttit och pillat lite, så nu har även hon en blogg! Den hittar ni HÄR! :) Tycker ni ska spana in den, hon är snygg, trevlig och jefligt underbar! :D
Men aja, puss-hejdå-godnatt och sådär! :*

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Fin blogg!:)<3

2010-08-16 @ 12:18:56
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0