Hemresa "snart"

Ännu är jag inte hemma, lyckades bara komma åt datorn igen, hoho! Kom nyss hem från lekis, kul att se Alice och Ida springa runt och leka med massa andra barn :D Köpte dock inte så mycket igår..
* Svarta skor (likadana som jag redan har vita)
* Två par svarta leggings
* En stor tiv t-shirt
Bjöd syster på mat också, så jag kände att jag behövde spara på resten, för att se att jag har pengar till tåget hem och utgången på fredag! I alla fall, just nu mår jag sjukt illa, (stackars oss tjejer) och jag orkar knappt stå upp! Kommer troligen mest bara ligga på soffan under tiden som barnen leker och syster gör mat. :( Funderar även om att be mamma eller pappa hämta mig i Skillingaryd, orkar inte sitta på tåg ända till Värnamo för att sen vänta och byta buss till Gnsojö. Jag är hemma en timme tidigare om jag blir hämtad.. plus att jag mår verkligen så illa att jag bara vill lägga mig i sängen och kolla på någon film! Men men, tåget går 15.10, så ska upp nu, plocka ihop mina saker och lägga mig på soffan och vila! Haha :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0