Går från kul dag i skolan till mindre kul kväll här hemma...

Hade inte med mig datorn till skolan idag, därav inget inlägg tidigare! Var sjukt trött när jag vaknade idag, trodde verkligen inte jag skulle orka hålla mig vaken på bussen, men det lyckades jag med! Troligen tack vare den varma låånga duschen jag tog.. Framme i skolan stötte man på Sanne, HAHAHAHA x'D Ja.. och lite snack om helgen ledde till skratt hela dagen! :D Lektionerna var inget speciellt, och på lunchen drog vi och hämtade kvarglömda saker ute i Vålhult där vi hade vår inspark. Så kul alltså, nästan ingen av ettorna vågar kolla på en för att de typ skäms över hur fulla de var! Hahah x'D
Just nu svider det lite.. har nyss betalat min räkning från OnOff - lite på kameran. Fyra tusen försvinner från mitt konto imorgon! :( Men det är värt det egentligen faktiskt. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan min bebis ;) Men nu har jag inte tid att sitta här och blogga mer! Dags att dra fram matteboken samt att fortsätta läsa i.. någon bok vi fått på engelskan! (Orkar inteeeee... :()

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0