Förbättring!

Nu tror ni säkert att jag vaknade nyss, men nej! Vaknade 10.30 :D Hade ställt klockan på ringning så att jag äntligen kan vända tillbaka dygnet.. igen! Får se hur det går den här gången ;) Haha, på lördag eller söndag bär det av till Nässjö! Vara med syster och så, sen in till Jönköping och gå på Timoteij. (Orsaken.. behöver jag inte förklara. Om vi säger såhär: jag går på det mest för att biljetterna inte bara ska.. bränna inne eller vad man kallar det? Timoteij.. usch.. faktiskt.) Får se hur  länge jag stannar där, hade tänkt tills onsdag eller något om jag inte får jobb/om det är okej för syster och dem. Vill komma hemifrån, vill göra något liksom. Fast nu: repris av Top Model 4! :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0