Få in rutinen igen! - Och är verkligen Perry så smart egentligen?

Jag borde sova, jag borde sova, jag borde sova! Men jag kan inte! Haha, första dagen i skolan imorgon som sagt, inte nervös eller så, jag är faktiskt väldigt uppspelt! :D Just delen när man ska stänga av väckarklockan och slänga benen över sängkanten är ju ett undantag, men annars så längtar jag till morgonen. Att sminka sig, ta på sig kläder och fixa håret, på morgonen! Att äntligen få in den rutinen igen! :D Och delen då jag går utanför dörren och det verkligen luktar morgon och går mot bussen för att möta upp vännerna som åker med, speciellt Linda. Har bara ett henne en gång under sommaren! :( Att sen sitta på bussen och antingen prata om allt möjligt som hänt i sommar och höra berättelser eller att bara luta sig tillbaka med musik i öronen. (Fast jag vet att jag om en månad kommer hata det, störa mig på det och be om att få lov igen, haha!) På tal om kläder och sånt.. jag vet inte vad jag ska ha på mig! :O Men jag kommer väl på något.. haha!

Och jo, fick en kommentar om inlägget med Tokio Hotel och om att Katy Perry är en idiot som först förolämpar Tokio Hotel, främst Bill, och sen kopierar hans stil! Och visst, ni som hatar Tokio hotel tyckte nog bara det var bra av Katy att ändra texten och sjunga så istället, det tänker jag inte lägga mig i, ni får tycka vad ni vill om det. Men tycker ni också att det är lika bra av henne att sen kopiera stilen? Först hata dem och sen försöka bli som dem? Tycker inte även ni att det är lite mysko...?

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0