Bra start på dagen..

.. men hade dock kunnat vara tusen gånger bättre om jag inte vaknat av regnet som smattrade mot fönstret! Har värsta ångesten över att gå till bussen nu ju.. i regn! Jag som faktiskt vaknade i tid och har fixat mig :( Haha! Har för övrigt kommit på varför jag inte vaknade av väckarklockan igår.. Den hade ändrat tillbaka från min valda signal bara för att jag ändra tiden! :( Och jag måste ha samma signal varje morgon, vakna av mig själv eller att någon kommer och pratar med mig för att över huvud taget fatta att jag ska komma ur drömmarna och tillbaka till verkligheten! Men måste springa nu, eller typ.. Bussen går om.. 45 minuter.. Men i sånt här regn kommer det ta 25-30 minuter att gå! (Om jag inte lyckats tigga skjuts till stationen.. hihi) Ska nog även se om jag orkar slänga i mig en macka eller något, eftersom jag vet att skolmaten inte tilltalar mig. Visst, kan klara hela dagen utan att äta, har hänt förr, men ändå liksom, jag vet hur seg jag blir. Bloggar mer i skolan! Pusshejs :*

Kommentarer
Postat av: Linn

Godmorgon! =)

Allt bra sötnos? =)

2010-08-25 @ 06:53:53
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: Karstenebba

Very nice site. Will sure visit again.

2011-06-21 @ 11:52:20
URL: http://karstenebba.blog366.com

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0