Bara några timmar frihet kvar..

Kom nyss på att detta är sista dagen för mig.. sista dagen som jag kan.. bara sitta ner :O Jag menar, skolan börjar ju imorgon! Jag som hade tänkt att få en sån där duktig start. Ni vet när allt är i ordning och man verkligen är redo för att satsa? Hahaha! Knappast.. tiden har inte räckt till känns det som, har inte hunnit förbereda mig x'D Fast egentligen, det blir nog bättre imorgon när jag väl är där! Ser faktiskt fram emot skolan, i alla fall vännerna,  haha! Men att gå upp mellan halv sex och sex varje morgon? Nejtack :(
Men jag ska njuta av de sista timmarna! Kolla på film i min ensamhet <3 HAHA! Bloggar mer senare ;D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0