Ändring inför helgen!

Jag har kommit fram till lite som händer den här veckan i alla fall :D Eller ja, i helgen, det är det enda som återstår av veckan, haha! ;) Imorgon vet jag dock inte vad som händer, kanske blir utgång om jag pallar/hittar någon som har pengar och som vill med, någon?! På lördag däremot ska jag (troligen, nästan helt bestämt) till Jönköping på kvällen för att leka med Ludde och Erica (och troligen massa andra) på Vätterfesten! Blir att sova hos Ludde och på söndagen ska jag kanske ta en runda i affärerna med Erica innan syster plockar upp mig för att åka till Huskvarna. Sen iväg och se Timoteij.. :S HAHA! Får göra det bästa av det, fun time med syster och Mikael :D Och som jag skrivit tidigare, förhoppningsvis kommer inte syster neka utan dra med mig hem så jag kan bo hos dem några nätter! Ville bara meddela om att jag är glad, eftersom jag ska få se min fru och Ludde i helgen! :D
Men nu ska jag sova, godnattpuss! :*

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0